محتوای به روز برای فیلم های دانولدی

محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


فیلم بدلکار ریچارد راش مانند یکی از آن مجموعه‌های ظریف جعبه‌های چینی است که هر کدام جعبه دیگری در داخل دارند، کوچک‌تر و کوچک‌تر می‌شوند تا اینکه در نهایت هیچ چیز دیگری باقی نمی‌ماند. به عنوان یک معمای سینمایی که در آن هیچ پاسخی وجود ندارد و تنها سوال این است که آماده باش قدیمی، واقعیت چیست؟

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.       

این فیلم در صحنه فیلمبرداری اتفاق می‌افتد، تصویری از نوع جسوران در حال پرواز از جنگ جهانی اول که از زمان «مکس آبی» ساخته نشده است. پیتر اوتول نقش کارگردان فیلم در فیلم را بازی می‌کند و عملکردی بسیار شیک ارائه می‌کند که به نوعی با نامحتمل بودنش ما را جذب می‌کند. او به قدری تند و تیز است که ما متوجه می شویم هیچ کس مانند این واقعاً نمی تواند وجود داشته باشد - به جز، احتمالاً، در زندگی واقعی.

این مجموعه فیلم اتاقی از وحشت است که قبلاً یک قربانی گرفته است، بدلکاری که در اثر سقوط ماشینش از روی پل غرق شده است. آیا مرگ او یک تصادف بود؟ یا اوتول یک دیوانه است که آن را ترتیب داده است؟ چه کسی می داند؟ فیلم به عمد ما را با احتمالات آزار می دهد. و سپس قهرمان (استیو ریلزبک) به صورت تصادفی وارد تصویر می شود و خیلی زود به تصویر می پردازد.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.

ریلزبک توسط پلیس تحت تعقیب است. او باید پنهان شود. اوتول راز خود را کشف می کند و به او پیشنهاد شغلی می دهد و جایگزین بدلکار گم شده می شود. Railsback چاره‌ای جز پذیرش ندارد و خیلی زود، با باج‌گیری اوتول، سخت‌ترین بدلکاری‌ها را خودش انجام می‌دهد. تنها مشکل این است که برخی از شیرین کاری ها کمی بیش از حد واقعی به نظر می رسند. ریلزبک شروع به شک می کند که اوتول واقعاً می خواهد او را بکشد، یا در خدمت هنر سینمایی یا برای اهداف خصوصی سادیستی. و این اساساً موقعیتی است که فیلم، بارها و بارها، صحنه به صحنه، تا انتها تکرار می‌کند.

این چیزی است که مرا آزار می دهد. من همون موقع فهمیدم که روش فیلم فریب دادن و گمراه کردن من بود (فکر عمیقی نمی‌خواست). از آنجا که توانایی انجام این کار کاملاً در حیطه توانایی کارگردان است - زیرا من فقط می توانم بدانم که او چه چیزی را به من می گوید - رویکرد فیلم را بیشتر ناامیدکننده دیدم تا چالش برانگیز. «مرد بدلکار» مانند شعبده‌بازی‌هایی است که توسط شعبده‌باز در یک فیلم انجام می‌شود: مهم نیست که چقدر خوب انجام شده‌اند یا حتی واقعاً انجام شده باشند، زیرا جلوه‌های ویژه سینمایی به هر حال همه آن را فریبنده می‌کنند.

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید

با این حال، فیلم بدلکار به شدت توصیه می شود. این یکی دیگر از آن خواب های افسانه ای است، مانند "سانتینی بزرگ" که تقریباً بدون دیده شدن در قفسه گذاشته شد. ریچارد راش که دیگر تیتراژهایش «استرایت شدن» و «فری و باقلا» هستند، آماده سازی این فیلم را در سال 1971 آغاز کرد و در نهایت در سال 1978 فیلمبرداری آن را آغاز کرد. این فیلم توسط تولیدات ملوین سایمون تامین مالی شد که نتوانست توزیع کننده ای برای آن پیدا کند. . به مدت یک سال در قفسه نشست، سرانجام در جشنواره های فیلم ایالات متحده (دالاس) و مونترال مورد توجه قرار گرفت و دو ماه پیش توسط فاکس قرن بیستم انتخاب شد. افتتاحیه این فیلم در نیویورک مورد استقبال بسیاری از منتقدان قرار گرفت، از جمله مهم‌ترین آنها، پائولین کائل از نیویورکر، که توصیه او این است که «مرد بدلکار» یکی از بهترین فیلم‌های سال است.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

من اینطور فکر نمی کردم. چیزهای زیادی در آن وجود داشت که من آن را تحسین می کردم: آن بازی عجیب اوتول، زرنگی ریلزبک نه تنها به عنوان یک شخصیت، بلکه به عنوان یک بازیگر که آزمایش های باورنکردنی را پشت سر گذاشت، و خود شیرین کاری های فیلم. اما زمان هایی بود که احساس می کردم فریب خورده ام. برخی از بدلکاری‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نه‌تنها ریلزبک را فریب می‌دهند، بلکه به وضوح غیرممکن هستند. و من هرگز نفهمیدم چرا اوتول را حتی زمانی که کار نمی کرد در جرثقیل کارگردان بلند می کنند - و چرا فعالیت های خارج از صفحه نمایش او مانند یک فیلم روشن می شد.

برای تماشای لیگ آلمان به سایت فیلم نماوا پخش زنده مراجعه نمایید.

شیرین کاری ها هم یواشکی بودند. به ویژه در یک لحظه، Railsback روی برجی است که در شعله های آتش منفجر شده است. ما فکر می کنیم هیچ راهی وجود ندارد که او بتواند زنده بگریزد - و فیلم صرفاً به نما دیگری از او می پردازد، بدون اینکه توضیحی درباره فرارش بدهد. فیلمی که به فریب دادن ما بستگی دارد باید طبق قوانین خودش بازی کند. اگر قرار باشد به طور کلی فریب بخوریم، خوب است، اما در این صورت نمی توان در مورد جزییات فریب خورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 2 خرداد 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com